دیدار مسئولین پلتفرم جامع keshavarzi.ir با مسئولین کشت و صنعت مغان


کشت و صنعت و دامپروری مغان از سال 1352 با طرح مشاورین خارجی در سطح سه شهرستان راه اندازی شد. در ابتدا سطح بیشتری متعلق به این مجموعه بود اما در گذر زمان و تصمیمات حاکمیتی بخش بزرگی از اراضی به کشت و صنعت پارس و بخش های دیگری نیز به مردم واگذار شده است و فی الحال در بخش تولید زراعی ، 17000 هکتار زمین در اختیار مجموعه قرار دارد که 2000 هکتار دیم ، 3000 هکتار دارای سیستم آبیاری تحت فشار و باقی آن اراضی آبی به صورت ثقلی می باشد که در هشت بخش زراعی با مدیریت مستقل اداره می شود. همچنین این مجموعه دارای دامداری سنگین 20 هزار راسی شیری گوشتی ، دامداری گوسفندی دو هزار راسی ، دو هزار هکتار باغ عمدتا شامل زیتون ، هلو و شلیل ، کارخانه قند ، کارخانه فراوری رب گوجه ، خیار شور و زیتون و کارخانه لبنیات است که محصولات فرآوری شده با برند مغانه به بازار عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ما، بازدید هایی از اراضی به اتفاق مدیران تولید کشت و صنعت مغان و مشاوران مدیرعامل کشت و صنعت از بخش های مختلف زراعی انجام شد.

و همچنین جهت جمع بندی موارد جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و اعضای هیئت مدیره آقایان دکتر فروزنده و مهندس عالی پور و معاون برنامه ریزی و مدیر زراعت مجموعه و آقای دکتر بهزاد مشاور مدیرعامل مجموعه برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل محترم کشت و صنعت مغان ضمن تاکید بر اجرایی شدن تفاهم نامه فی مابین بازدید مدیران عامل سایر شرکت های گروه از کشت و صنعت ، خواستار سرمایه گذاری در اجرای سامانه های آبیاری به منظور افزایش بهره وری در تولیدات کشت و صنعت شدند.

در ادامه بر اساس تفاهم نامه در خصوص برگزاری رویدادهای شرکت و دوره های آموزشی به منظور انتقال یافته های علمی به کشاورزان و مجریان استانی و همچنین عرضه نمودن تولیدات کشت و صنعت علی الخصوص بذر و نهال در پلتفرم مجموعه ما مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *